Πρωτ. ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ
5422
ΜΙΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ-ΛΑ.Ο.Σ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ:
ΘΕΜΑ:"ΤΟ
ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ Ε65 ΤΜΗΜΑ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
1. Μεγάλη αγανάκτηση έχει κατακλύσει τους κατοίκους
της Κεντρικής Ελλάδας και συγκεκριμένα της Φωκίδας γιατί κωλυσιεργούν οι
εργασίες και από ότι φαίνεται περιορίστηκαν οι κρατικές χρηματοδοτήσεις στον
«Ε65» (Θερμοπυλών - Αντιρρίου). Ο Δρόμος αυτός είναι ζωτικής σημασίας για την
ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας που είναι ο σημαντικότερος
παράγοντας του πλούτου για την περιοχή άρα και για τη μείωση της ανεργίας.
Είναι σημαντικός επίσης για την ανάπτυξη του τουρισμού, την αξιοποίηση του
φυσικού μας πλούτου και των αναξιοποίητων μέχρι σήμερα Ιστορικών χώρων της
Φωκίδος. Αυτή τη στιγμή ο Νομός εξυπηρετείτε από ένα άθλιο και επικίνδυνο οδικό
δίκτυο το οποίο λόγω της επικινδυνότητας του οδοστρώματος κατάταξε παλαιοτέρα
το Νομό πρώτο σε τροχαία ατυχήματα σε σχέση με τον πληθυσμό του. Η Απάντηση του
υπουργείου 16/11/2010 με αρ πρ. 1861 που αναφέρεται παρακάτω περιέγραψε το έργο
όπως παρακάτω:
1) ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΛΑΜΙΑ ΙΤΕΑ -ΑΝΤΙΡΡΙΟ, ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΠΡΑΛΟΣ - ΑΜΦΙΣΣΑ
αποτελεί τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου «Ε-65», και αφορά βελτίωση της
υφιστάμενης οδού και νέα χάραξη. Έχει αφετηρία που βρίσκεται επί της
υφιστάμενης Ε.Ο. πριν τον οικισμό του Μπράλλου και πέρας επί της υφιστάμενης
οδού μετά την επιρροή του Ι.Κ. Ελαιώνα. Επιπλέον, περιλαμβάνει παράπλευρο
δίκτυο, ισόπεδους κόμβους, τεχνικά έργα (γέφυρες, τοίχους αντιστήριξης,
σήραγγες, Άνω και Κάτω Διαβάσεις, οχετούς).
2) ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΛΑΜΙΑ - ΙΤΕΑ -ΑΝΤΙΡΡΙΟ, ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΙΤΕΑ - ΓΑΛΑΞΙΔΙ Το συνολικό
μήκος είναι 47,39 χλμ.
και το πλάτος οδοστρώματος 11
μ., δείχνει διατομή με ΛΕΑ. Το συμβατικό αντικείμενο
περιλαμβάνει το σύνολο των απαιτούμενων μελετών στο υποτμήμα «Άμφισσα (ισόπεδος
κόμβος προς Δελφούς), Ιτέα - Γαλαξίδι - Άγιοι Πάντες - Ερατεινή - Άγιος
Νικόλαος», μήκους 47,39
χλμ. αντί 55 χλμ, της υφιστάμενης οδού. Έχουν ολοκληρωθεί
οι προμελέτες και έχει υποβληθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για
έγκριση. Το τμήμα «Ιτέα - Γαλαξίδι» μήκους 13 χλμ. και εκτιμώμενου
κόστους κατασκευής περίπου 60 εκατ. ευρώ (με Φ.Π.Α., απαλλοτριώσεις),
Πλην όμως 7 χρόνια μετά όλα έμειναν ....... στα χαρτιά και οι Δρόμοι
παραμένουν καρμανιόλες και θερίζουν ανθρώπινες ζωές
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
1.
Ποια είναι η θέση του Υπουργείου για το συγκεκριμένο
θέμα;
2.
Υπάρχει χρονικός προγραμματισμός βελτίωσης και αποκατάστασης του οδικού
δικτύου στην περιοχή ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου