Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ .

 Γράφει η Φούλη – Γκόλφω Κούρταλη

Αγανακτισμένος, απαξιωμένος, αηδιασμένος, απελπισμένος, έγινε ξαφνικά όλος ο λαός και λέω ξαφνικά γιατί τόσα χρόνια αυτός ο λαός ήταν καλοβολεμένος, καλοπληρωμένος, καλοβαλμένος και καλοταϊσμένος και παρόλο που άκουγε για μίζες, φαγοπότια, κλεψιές και σκάνδαλα αυτός έλεγε: γιατί να φωνάξω; Τι με νοιάζει; Εγώ είμαι καλοβολεμένος, καλοπληρωμένος, καλοβαλμένος και καλοταϊσμένος.

Και όταν ερχόταν η ώρα να επιλέξει με την ψήφο του το μέλλον της Πατρίδας, συνέχιζε να λέει: εγώ πάλι τους ίδιους θα ψηφίσω,τι πειράζει και αν τρώνε, αν κλέβουν και αν παίρνουν μίζες; Εγώ θα συνεχίσω να είμαι καλοβολεμένος, καλοπληρωμένος, καλοβαλμένος και καλοταϊσμένος.
Όταν άρχισε να φαίνεται ότι δεν μπορεί να κρατήσει όλα αυτά τα “καλό”,ο λαός εκεί θα ψηφίσω πάλι τους ίδιους αφού μου έταξαν να παραμείνω καλοβολεμένος, καλοπληρωμένος, καλοβαλμένος και καλοταϊσμένος….

Και ήρθε η στιγμή που του πήραν όλα τα “καλό” και από καλοβολεμένος,αγανακτισμένος, απαξιωμένος, αηδιασμένος και απελπισμένος μα και πάλι ο λαός τα ίδια,θα ψηφίσω τους ίδιους μήπως και μου επιστρέψουν όλα τα “καλό” Τελικά αυτά τα “καλό”,έμειναν στις προγραμματικές δηλώσεις των πολιτικών αρχηγών και ξαφνικά ο λαός το πήρε χαμπάρι ότι δεν πρόκειται να ξανα είναι “καλό” και πλέον αφού δεν είναι πια “καλό”,έγιναν όλοι πατριώτες,είναι βλέπεις τάση που φοριέται πολύ τελευταία άλλωστεμέγιναν όμως πατριώτες της δεκάρας γιατί μόνο η δεκάρα τους ένοιαξε,η δεκάρα τους πόνεσε,την πατρίδα τόσα χρόνια την είχαν πεταμένη και πατημένη με την μπότα του “καλό” τους.
Τόσο πατριώτες όλοι τους που σκέφτομαι αν  έτσι για πλάκα, μια μέρα του επέστρεφαν του λαού όλα τα “καλό” του, θα παρέμεναν πατριώτες ή θα επέστρεφαν  στον καλοβολεμένο,καλοπληρωμένο,καλοβαλμένο και καλοταϊσμένο μικρόκοσμο τους;..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Profile Visitor Map - Click to view visits